Az új Assassin's Creed fejlesztőinek fele még sosem készített játékot
A megjelenés kapujában lett elhalasztva az Assassin’s Creed Shadows érkezése, ám most megtudtuk, hogy a fejlesztőcsapat is egészen fiatal.
A megjelenés kapujában lett elhalasztva az Assassin’s Creed Shadows érkezése, ám most megtudtuk, hogy a fejlesztőcsapat is egészen fiatal.
A megjelenés kapujában lett elhalasztva az Assassin’s Creed Shadows érkezése, ám most megtudtuk, hogy a fejlesztőcsapat is egészen fiatal.
2024.11.29. – Az Assassin’s Creed sorozatot a Ubisoft fejleszti és adja ki, amely a világ egyik legismertebb és legnagyobb játékkiadója. A sorozat mögött álló fejlesztőcsapatok közül kiemelkedik a Ubisoft Montreal, amely az első játék és számos folytatás alapját adta, de a sorozat munkálataiban részt vesznek más Ubisoft stúdiók is világszerte, például a Ubisoft Quebec, a Ubisoft Sofia, a Ubisoft Singapore és a Ubisoft Annecy. Az Assassin’s Creed játékokat általában egy fő csapat vezeti, amely a történet és a játékmenet központi elemeinek megalkotásáért felel, miközben további stúdiók segítik a fejlesztési folyamatot, például az animációk, a környezetek és az online funkciók létrehozásában.
A széria fejlesztését az a filozófia határozza meg, hogy egyensúlyt teremtsenek a történelmi pontosság és a fantázia között, miközben folyamatosan új játékmeneti elemeket és technológiai újításokat vezetnek be. Az évek során a sorozat különböző részeiben számos tehetséges vezető fejlesztő, író, művész és tervező dolgozott, köztük olyan kiemelkedő személyek, mint Patrice Désilets, aki az első játék kreatív igazgatója volt, valamint Darby McDevitt, aki több epizód narratíváját formálta. A Ubisoft elkötelezett a sorozat folyamatos fejlesztése és bővítése mellett, amelynek köszönhetően az Assassin’s Creed az egyik legismertebb és legkedveltebb játékszériává vált a világon.
Ám hatalmas rutin stúdió oldalról ide vagy oda, a helyzet az, hogy az új Assassin’s Creed Shadows nem a korábbi idők nagyjait, hanem feltehetően a jövő üdvöskéit foglalkoztatja. Kiderült ugyanis, hogy a fejlesztőcsapat, amelyik a legújabb epizódért felel, telis tele van pályakezdővel. Sőt ha arányosítunk, akkor kijelenthető, hogy a Shadows mögött álló brigád körülbelül fele még sosem dolgozott videojátékon.
Erről egyébként Marc-Alexis Côté, a projekt egyik vezetője beszélt az XDS24 Fireside Keynote rendezvényen. Ám még mielőtt a rajongók vasvillát ragadnának és a Ubisoft székházának mennének, annyit tompítanék a témán, hogy ez nem feltétlenül rossz dolog. Côté arról beszélt, hogy sokszor meg kellett nyugtatnia a fiatal csapatot, hogy a fejlesztés egy folyamat, és csak azért, mert valamit most játszhatatlannak tartanak, még nem jelenti azt, hogy az út végén is az lesz. A producer hálás is volt ezért a „rutintalanságért”, hiszen így volt, hogy kétszer-háromszor annyi munkát fektettek a fejlesztésbe az újoncok, hiszen az abszolút tökéletességre törekedtek.
Könnyen lehet, hogy ez is az oka annak, hogy az Assassin’s Creed Shadows a megjelenés kapujában lett elhalasztva, s lett eltolva jövő év februárjára.
Dagad a loot box-balhé: a lehúzós elemekkel sok kiadó törvényt sért