Több adatbányász is talált olyan fájlokat, amelyek arra utalnak, hogy a Half-Life 3 fejlesztés alatt áll, méghozzá olyan ütemben, mint még soha.

2024.10.18. – Lehet, hogy azt hittétek, hogy az évtizedek során annyira mindennapossá vált Half-Life 3 pletykáknak már vége, de egyáltalán nincs így. Akárcsak a GTA 6 kapcsán, a HF3 kapcsán is születnek új szivárgások, pletykák és összeesküvés-elméletek. Ezúttal azonban egy picit más a helyzet, ugyanis az elmúlt időszakban több adatbányász is talált olyan fájlokat, amik arra utalnak, hogy a Half-Life 3 igenis készül, fejlesztés alatt áll, méghozzá olyan ütemben, mint még soha.

Tudtad, hogy az Unibeten Esport meccsekre is lehet fogadni? Most 20 000 Ft sportfogadás bónusz + 60 ingyen pörgetés vár, ha regisztrálsz! (x)

Half-Life 3?!

Bár arról, hogy a játék készül, már korábban is több bizonyítékot tártak fel az adatbányászok, de Tyler McVicker nemrég több új információt is megosztott. A adatbányász szerint a Half-Life 3 nem követi majd az előző játékok lineáris megközelítését. Nyitottabb lesz, és a játék során haladva tartalom-generálással rendelkezhet majd, ami minden eddiginél nagyobb szabadságot ad a játékosnak. A találgatások sora közepette McVicker visszautalt Geof Kieghley-re, aki szerint amikor a Valve-val egy konferenciateremben ült, a még mindig ott dolgozó David Peyrer megemlítette, hogy egy single player játékon dolgoznak, a projekt neve pedig a Half-Life 3.

Szabadság

McVicker elmondása szerint a Valve kezdte megunni a Source 2 motor korlátait, és nagyjából ugyanekkor kezdett el kísérletezni a voxel-alapú rendszerekkel, hogy nagyobb szabadságot biztosítson a játékosoknak. Peyrer még mindig a Valve-nál dolgozik, állítólag a HLX-en, és úgy tűnik, hogy a dolgok ezen a ponton összeállnak. A Valve állítólag soha nem látott ütemben hívott be művészeket és pályatervezőket az iparág minden részéről. Állítása szerint korábbi Valve-tagok is visszatértek, köztük egy olyan, aki a Half-Life: Caged modon dolgozott.

McVicker azt találgatja, hogy a játék lehetővé teheti, hogy úgy lépjünk interakcióba a játék világával, manipuláljuk a hőmérsékletet és az elemeket, mint még soha korábban. Bár már a Source motor is rendelkezett ezzel a funkcióval, ez egy sokkal összetettebb formává fejlődött, ami lehetővé teszi, hogy az anyagok rombolhatósága megváltozzon.

 

Természetesen ahogy mindig, most is minden információt fenntartásokkal kell kezelni, azonban egyre biztosabbnak tűnik, hogy a Valve dolgozik valamin a Half-Life világában. Hogy mi lesz az, azt csak az idő fogja megmondani. Türelem!

Ezt láttad?

Ezért van állandóan packet loss-od esténként, ha TELEKOMOS vagy

×