Játszható állapotban a Control 2, a Max Payne remake-ek jól állnak
A Remedy 3 izgalmas projektje is gőzerővel készül, és a fejlesztők friss híreket osztottak meg, a Control 2, valamint a Condor kapcsán.
A Remedy 3 izgalmas projektje is gőzerővel készül, és a fejlesztők friss híreket osztottak meg, a Control 2, valamint a Condor kapcsán.
A Remedy 3 izgalmas projektje is gőzerővel készül, és a fejlesztők friss híreket osztottak meg, a Control 2, valamint a Condor kapcsán.
2024.08.11. – A stúdió szerint a Control 2 fejlesztése elérte a „gyártási készültség” szintjét, ami azt jelenti, hogy a cím már játszható állapotú. Ezzel a csapat nagyon fontos mérföldkőhöz érkezett, és „a fejlesztőcsapat most már azon dolgozik, hogy felskálázza a gyártást” – idézi a Remedy Entertainmentet a VGC. A Max Payne 1 & 2 Remake, amelyen a Remedy a Rockstar közreműködésével dolgozik, a „gyártási készültségből teljes gyártási fázisba” lépett. Ez a fejlesztők szerint azt jelenti, hogy hamarosan elkészülhet a két cím játszható, elejétől a végéig kipróbálható verziója.
A Remedy friss hírekkel szolgált a Control mellett a Condor kódnéven futó projektről és az Alan Wake 2 teljesítményéről is. Előbbi „fejlesztőcsapata több pályán és különböző küldetéstípusokon dolgozik, valamint egyre több belső és korlátozott külső játéktesztelés történik rajta, a funkciók validálására és a visszajelzések begyűjtésére” – írják közleményben. Utóbbi hatalmas siker: már visszahozta a fejlesztési és marketingköltségei nagy részét. A stúdió júniusban adta ki hozzá az első DLC-t, a Night Springs-t, és az év végére várható a második kiegészítő is.
A VGC felidézi: a tavaly nekik adott interjújában Sam Lake, a Remedy kreatív igazgatója elmondta, hogy a Max Payne 1 & 2 Remake rengeteg munkát igényel. „Jelentős vállalkozás, hiszen még ha régi játékokról is van szó, ha belegondolunk abba, hogy modern szabványokhoz igazítjuk őket, és egybe is olvasztjuk őket, látható, hogy ez egy hatalmas projekt.” Arra a kérdésre, hogy visszatér-e Max szerepében az első játékból, Lake csak nevetett. „Erre nem válaszolhatok, ezzel már túl messzire merészkednék.”
Hazánk videojátékokban – Így ábrázolják a magyar embereket a fejlesztők