Fortyognak az Apex Legends játékosok a fizetőssé vált Battle Pass miatt
Kizárólag pénzért lehet immáron Battle Pass-t venni az Apex Legends-ben, ami gondolom nem lep meg sok embert, hogy totálisan lecsapta a biztosítékot a rajongók körében.
Kizárólag pénzért lehet immáron Battle Pass-t venni az Apex Legends-ben, ami gondolom nem lep meg sok embert, hogy totálisan lecsapta a biztosítékot a rajongók körében.
Kizárólag pénzért lehet immáron Battle Pass-t venni az Apex Legends-ben, ami gondolom nem lep meg sok embert, hogy totálisan lecsapta a biztosítékot a rajongók körében.
2024.07.09. – Nehéz elfelejteni az Apex Legends megjelenését, ugyanis ha valamit, akkor azt ott nagyon eltalálta a Respawn és az Electronic Arts. A Titanfall univerzumában játszódó battle royale ugyanis egyik pillanatról a másikra hullott az ölünkbe, s tette ezt úgy, hogy közben kiváló játék volt. A Respawn egyetlen nappal a megjelenése előtt mutatta be a játékot, felhívták mindenki figyelmét arra, hogy 24 órán belül játszható lesz, ráadásul teljesen ingyen. Akkoriban már bivalyerős címnek számított a Fortnite a műfajban, ami szintén ingyenesen volt játszható és különféle mikrotranzakciókkal tartotta fenn magát a vízszint felett. Ugyan ezt a modellt követte az Apex is, ami egy pillanat alatt a kategória egyik legerősebb résztvevőjévé vált. Az egyetlen szépséghibája a játéknak az volt, hogy kötelezően csapatokban kellett játszani, hosszú ideig még limitált ideig elérhető játékmódként sem bukkant fel a szóló. Ettől függetlenül maga a játékmenet kiváló és pörgős volt, pillanatok alatt komoly rajongóbázist rántott maga köré.
Idén már elmúlt 5 éves az Apex Legends, s míg a fénye már nem annyira ragyogó, mint a megjelenésekor volt, azért így is stabil játékosbázissal rendelkezik. A mikrotranzakciós modell maradt a régi, s szerencsére a játékmódok és egyéb lehetőségek terén is sokat fejlődött. Azt hinné az ember, hogy ekkora tapasztalattal és egy jól bejáratott rendszerrel már nagyon nehéz elszúrni, de most úgy tűnik, hogy az Electronic Arts és a Respawn ezt mégis megkísérli tenni.
A mikrotranzakciókból élő játékok túlnyomó többségében elérhető valamilyen fajta Pass, amit pénzért vásárolhatnak meg a játékosok, de cserébe telis tele vannak érdekes kozmetikai elemekkel. Ár-érték arányban ezek a legjobb vásárolható csomagok, nem csoda, hogy még mindig működik a modell. Nos, az Apex esetén extrán jól működött, ugyanis akár játékbeli valutáért is fel lehetett oldani ezeket a csomagokat. Azok, akik igazán sokat játszottak, akár „ingyen” is hozzájuthattak extra tartalmakhoz. Nos, ezen most drasztikusan változtatnak a fejlesztők, a szezononkénti egy Pass-ből lett kettő, miközben eltörölték annak lehetőségét, hogy játékidővel fizessünk a csomagokért. Vagyis többet kell majd pörgetni az Apexet azért, hogy kimaxolhassunk egy Battle Pass-t, elvégre egy szezonba ezúttal kettő csomagok suvasztanak be, s mindezt ráadásul csak úgy érhetjük el, ha valós pénzt áldozunk érte.
A tartalmak száma és minősége ugyan nőtt és elsőre úgy tűnik, többet kapnak a játékosok, de ha jól megfigyeljük a csomagok árát, feltűnhet, hogy a Respawn lekaparta az árcédulákról az Apex Coin lehetőségét. Eddig meg lehetett azt csinálni, hogy az első Pass-t megvásárolta magának az ember, s onnantól kezdve csak görgette maga előtt a Pass-eket, ugyanis farmolható volt annyi Apex Coin egy szezonban, hogy a következők „ingyenesek” legyenek. Nos, ennek immáron vége.
Nem meglepő gondolom, hogy visszasült ez a próbálkozása a Respawnnak, az Apex rajongói a bejelentés után azonnal elkezdtél bombázni a játékot a negatív visszajelzésekkel, ezzel is érzékeltetve felháborodottságukat. Nem tudni, hogy hova fut ki a balhé, de az biztos, hogy ha így marad minden, a jobb napokat is látott játékosszám még tovább csappanhat a jövőben…
Kipróbáltuk a PS5 Super Mario Galaxy-ját, az ígéretes Astro Botot