Elfogynak a szavak a Skyrim Unreal Engine 5-ben újraalkotott tája látván
Hihetetlenül fest a The Elder Scrolls V: Skyrim erdei helyszíne az Unreal Engine 5-ben újraalkotva.
Hihetetlenül fest a The Elder Scrolls V: Skyrim erdei helyszíne az Unreal Engine 5-ben újraalkotva.
Hihetetlenül fest a The Elder Scrolls V: Skyrim erdei helyszíne az Unreal Engine 5-ben újraalkotva.
2024.04.15. – Bár még nagyon messze vagyunk attól, hogy az Epic Games által rendszeresen demózott, valamint jó pár fejlesztő bemutatójában prezentált Unreal Engine 5-ös látvány a nagyipari játékfejlesztésben is alapvetésnek számítson, a legtöbb ilyen techdemó viszont egészen elképesztő jövőképet fest a képernyőre.
A változás leginkább akkor a legszembetűnőbb, amikor egy-egy Unreal Engine 5-öt tanuló-próbáló fejlesztő egy régebbi játékot, vagy annak csak egy szegletét újraalkotja, immár az elérhető legmodernebb eszközökkel és megoldásokkal. Ilyen illusztris példákkal szolgál Leo Torres, aki egy ideje a The Elder Scrolls V: Skyrim tájait és emlékezetes helyszíneit reprodukálja az új játékmotorral.
Ilyen formában bemutatta már nekünk Winterholdot, Blackreachet, Solitudét, Whiterunt, most pedig ezt a sort folytatja Falkreath-tel, aminek erdeje korábban sosem volt ennyire élő. Ez utóbbi sokaknak furcsa lehet: nyilván, hogy Unreal Engine 5-ben minden sokkal szebb, ugyanakkor a Skyrimhez az elmúlt közel 13 évében rengeteg grafikai mod érkezett, melyekkel nemcsak konzerválták a Bethesda szerepjátékát, hanem sok esetben még szebbé is tették néhány újabb megjelenésű játéknál.
Leo Torres munkája azonban tényleg egy remek ablak a jövőre: bármily hihetetlennek is tűnik most, de egy-két generáción belül ez a látványvilág lehet a belépési küszöbe a realista grafikával operáló AAA-s, sőt, valószínűleg még az indie címeknél is.
A 2000-es évek 9 legjobb anime-sorozata, amiken generációk nőttek fel