12 játékkal bővült az Intel APO, több FPS-t kapsz ezekben a címekben
Az Intel még a 14. generációhoz fejlesztette ki az APO megoldását. Később aztán a 12. és 13. generáció sem mard ki a buliból.
Arpi | okt. 13. 19:30
Az Intel még a 14. generációhoz fejlesztette ki az APO megoldását. Később aztán a 12. és 13. generáció sem mard ki a buliból.
Arpi | okt. 13. 19:30
24? 30? 60? 120? 500 milliárd? Hány FPS-ben lát vajon a szemünk?
Bódi Dániel | okt. 05. 09:30
Ha nem is minden héten, de egy-két havonta mindenképp érdemes lehet átnézni a Warzone beállításait, a minél több FPS eléréséhez.
Arpi | jún. 11. 16:30
A Warzone mindig is érzékeny volt a felhasználói beállításokra. Ez a Modern Warfare integráció után sem változott, egy extra ellenőrzés sosem árthat.
Arpi | ápr. 10. 16:30
A jelenség nem teljesen új, hiszen korábbi Counter-Strike kliensekben is előfordult már. Úgy tűnik, hogy a Source 2 sem segített ezen.
Arpi | márc. 12. 19:30
A játékosok még fél évvel a kiadás után is szenvednek a kevés FPS-től. A Counter-Strike több újítása is felelős lehet a teljesítményromlásokért.
Arpi | febr. 22. 19:15
Az Nvidia januártól ismét belelendült a friss driverek megjelentetésébe. Ezúttal több, friss cím is DLSS támogatást kapott az óriáscégtől.
Arpi | jan. 31. 20:15
24? 30? 60? 120? 500 milliárd? Hány FPS-ben lát vajon a szemünk?
Bódi Dániel | dec. 25. 15:00
Az Intel még október végén leplezte le az APO nevű megoldását. Akkor kifejezetten biztató ötletnek tűnt, de hamar kiderültek az árnyoldalai.
Arpi | nov. 14. 18:15
A friss Nvidia illesztőprogram egy része igazán különleges formában érkezik meg. A játékosoknak nem is kell sokat szenvedni a felrakásával.
Arpi | szept. 14. 13:00
Szakértők arra figyelmeztetik a játékosokat, hogy egyre ritkábban lesznek azok a játékok, melyek konzolon 60 képkockasebbességgel futnak.
DV | jún. 19. 13:00
24? 30? 60? 120? 500 milliárd? Hány FPS-ben lát vajon a szemünk?
Bódi Dániel | ápr. 12. 18:56