Így állítsd be a kontrollert az "új" Warzone-ban - Nem gyenge az Aim Assist
A Call of Duty: Warzone új kliense november 14-én érkezett meg. Szépen lassan az összes beállításon végigszaladunk a Season 1 érkezése után.
A Call of Duty: Warzone új kliense november 14-én érkezett meg. Szépen lassan az összes beállításon végigszaladunk a Season 1 érkezése után.
A Call of Duty: Warzone új kliense november 14-én érkezett meg. Szépen lassan az összes beállításon végigszaladunk a Season 1 érkezése után.
2024.11.25. – Érdemes lehet a Call of Duty játékok alapvető videó, játék, kontroller, netán hangbeállításait időről időre áttekinteni. Ez bizony a Call of Duty: Warzone esetében sincsen másképp. Ezúttal a kontrollereken a sor. Szerencsére ezt ismét a SportsKeeda segítségével tehetjük meg a Season 1 érkezését követő napokban. Bár ott a lehetőség egeret és billentyűzetet csatlakoztatni mind Xbox, mind pedig PlayStation gépekre, sokan nem élnek ezekkel a lehetőségekkel. Sőt, kifejezetten nagy lehet a PC-s, de kontrolleres Warzone tábor is. Nem véletlenül, hiszen az Aim Assist rásegítés sem elhanyagolható. Éppen ezért lehet kiemelten fontos a kontrollerek megfelelő beállítása a Call of Duty-ban. A beállításokat angolul hagytuk, hiszen a menüben is így szerepelnek, így a fordítás csak extra zavaró tényező lenne a beállítások végigfutása során. Nézzük is ezeket!
‼️🚨 MASSIVE AIM ASSIST CHANGE IN BO6 🚨‼️
🎯 Aim Assist will no longer completely shut off up close in #BlackOps6
Aim Assist strength will gradually increase at a linear rate from point blank range until it reaches its max strength.
W or L change? 🤔 pic.twitter.com/HfS1NZ7LyF
— Warzone Meta (@WZStatsGG) October 23, 2024
A Black Ops 6 fejlesztői a béta alatt monitorozták a korábban belengetett Aim Assist változásokat. A béta során nagyon közeli célpontok esetében teljesen eltűnt a rásegítést. Az adatokat megvizsgálva azonban rájöttek, hogy nem ez a helyes irány. A Black Ops 6 és a Warzone Season 1-es változatában már a nagyon közeli célpontok esetén is van rásegítés, ám csak egy minimális, mely a célpont távolságával arányosan erősödik Ez azt jelenti, hogy egy néhány centiméterre álló ellenfélnél szinte elhanyagolható az Aim Assist, de 1-2 méteren már jobban besegít a játék.
Deadzone Inputs
A stick drift (mozgást érzékel a kontroller a sticken, miközben valójában nincs) elkerülhetetlen egy idő után, sőt sok esetben már alapjáraton is velünk lehet. A Deadzone értékeket a kezdeti időszakban le lehet tolni szélsőséges esetben, ám idővel kényszerű lehet ezek emelése, hogy a célzásunkon ne essen csorba.
Az ADS érzékenység teljesen szubjektív érték, így érdemes lehet ezt kitapasztalni, nem pedig fix beállítások után kutakodni az interneten.
Jelenleg tehát a fenti beállításokat érdemes használni kiindulási alapként. Természetesen ez a későbbiekben változhat majd, 1-2 havonta mindenképp érdemes átnézni az éppen aktuális ajánlást.
Borító: YouTube
8 INGYENES kiváló indie horrorjáték a halloweeni rettegéshez