600+ órás mentést veszített a játékos - a fejlesztők mentették meg
Nagyon nem lennénk annak a No Man’s Sky játékosnak a helyében, aki néhány napja egy ismert bug miatt több mint 600 órás mentést veszített.
Nagyon nem lennénk annak a No Man’s Sky játékosnak a helyében, aki néhány napja egy ismert bug miatt több mint 600 órás mentést veszített.
Nagyon nem lennénk annak a No Man’s Sky játékosnak a helyében, aki néhány napja egy ismert bug miatt több mint 600 órás mentést veszített.
2024.10.29. – Mindenkivel előfordult, kevesen kezelik jól, amikor egy játékmentés egyszer csak úgy dönt, kiírja magát a létezésből is. Nem tagadom, minek is, de volt már egy-két – amúgy remek – játék, amit emiatt nem fejeztem be, valószínűleg ezzel nem is vagyok annyira egyedül, mint gondolnám.
Na, de annak a játékosnak nagyon nem lettem volna a helyében, aki több mint 600 órányi játékot veszített el az univerzum méretű No Man’s Sky-ban. Klaviatúra repül, kontroller törik, kész agybaj. Ehelyett hősünk inkább azon nyomban felkereste a Hello Games csapatát, hogy legyenek már szívesek kezdeni valamit azzal a hibával, ami a mentésének elvesztését eredményezte, és amúgy már előtte is többen jelezték a fennálló problémát. Na meg, ha már belelendülnek és ott vannak, akkor állítsák már helyre a hipp-hopp eltűnt 611 órás állását.
Többet ne is! – felkiáltással a fejlesztők jelezték is a pórul járt játékosnak, hogy azonnal ráállnak a dologra, és nem hagyják veszni a nagyjából 25 napnak megfelelő haladást. Esemény eseményt követ: végül sikerült orvosolni a helyzetet, ezzel pedig megmenteni még sok-sok No Man’s Sky játékos törékeny lelki világát, amit egy esetleges mentett állás elvesztése hamar a kénköves pokolba száműzne.
A legmeglepőbb azonban nem is ez, hanem amit a végtelen sci-fi motorjának hős programozója, Martin Griffiths az eset margóján megjegyzett; 611 elveszett játékóra bár több, mint sok, valójában nem ez a legmagasabb No Man’s Sky-ban – remélhetően majdhogynem – elveszett haladás. A fejlesztő szerint a technikai csapathoz érkezett egy 4000 órányi elveszett játékállást tartalmazó hibajelentés is. Arról viszont már nem értekezett, hogy azt vajon sikerült-e megmenteni.
Here s a video of the 600+ hour save that showed the horrible flickering. I’ve debugged the issue and have submitted a fix. pic.twitter.com/3b6ut3c9wx
— Martin Griffiths (@Griff_) October 26, 2024
Minden játékban benne van, de mi az és miért kapcsold ki a Chromatic Aberrationt?