Ez már inkább Counter-Strike 3! - Szemkápráztató a játék Unreal 5 alatt
A Counter-Strike korunk egyik legsikeresebb esport-játékszériája. A Valve nagysikerű alkotása Source motor alatt fut, de most megnézhetjük, az Unreal mire lenne képes.
A Counter-Strike korunk egyik legsikeresebb esport-játékszériája. A Valve nagysikerű alkotása Source motor alatt fut, de most megnézhetjük, az Unreal mire lenne képes.
A Counter-Strike korunk egyik legsikeresebb esport-játékszériája. A Valve nagysikerű alkotása Source motor alatt fut, de most megnézhetjük, az Unreal mire lenne képes.
2024.10.14. – Még 2020-ban rántotta le a leplet az Epic az Unreal Engine ötödik verziójának érkezéséről. Már akkor lehetett érezni, hogy komoly dolgokra lesz képes az új motor, ám a megjelenésig még sokat kellett várni. Egészen pontosan 2022 áprilisáig. Amire viszont kevesen számítottak, hogy teljesen ingyenes lett az Unreal Engine 5, így ha bárkinek bírja otthon a vasa, azonnal fejest is ugorhat a fejlesztgetésbe. Egy videojátékot felrántani nulláról őrületesen sok munka, viszont a kitartó, kreatív emberek munkája mindig kifizetődik. A programot azoknak is tudom ajánlani, akik még soha sem foglalkoztak ilyesmivel, hiszen temérdek tanulási lehetőség bújik meg az UE5-ben. Az első munkák biztosan tragikusak lesznek, de idővel bárki rá tud érezni az ízére, hiszen minden csak a kitartáson múlik.
A Counter-Strike egy online kompetitív lövölde, méghozzá talán a világ egyik, ha nem leghíresebb eleme a műfajban. Komoly esport szakág is épült köré, ráadásul tavaly, a Source 2 motorra felhúzott Counter-Strike 2 is megjelent. Ez lényegében egy felturbózott változata a Counter-Strike: Global Offensive-nek, olyannyira, hogy a Steamen konkrétan előbbi helyére került fel a 2. (Ez kiváltott némi frusztrációt a CS:GO tulajok körében…) S míg szebb a játék, mint korábban volt, a Source 2 nem éppen egy Unreal Engine 5. Ezt Pluviophile, egy 3D művész is tudja, feltehetően ezért döntött úgy, hogy az Epic környezetében is elkészít egy ikonikus CS pályát, s megnézi így mire lenne képes a cím. Italy hosszú ideje a játék részét képezi, a felhasználók betéve ismerik minden szegletét. Ráadásul az összes közül talán a legtöbb szín és lehetőség Italy-n található, így érthető, miért erre a mapra esett a tervező választása. Az eredményt Youtube-on osztotta meg a nagyérdeművel, ami pedig szemkápráztató!
A projekt során nem csupán az Unreal Enginet használta a készítő, munkáját olyan szoftverek segítették, mint a Blender, a Substance 3D Painter/Designer, Marvelous Designer, Quixel Mixer, vagy éppen a Quixel Bridge. Ebből is látszik, hogy nem egyszerű ilyen eredményt elérni, mégis a befektetett munka és idő, jelentősen meg tud térülni.
Az olcsó Vision Pro mellett az Apple a Meta szemüvegeinek is nekimehet