Vicc, de a 14 éves Red Dead Redemptionnek magasabb a gépigénye, mint az RDR2-nek
Egészen irreális és érthetetlenül magas lett az eredetileg 14 éve, két konzolgenerációval ezelőtt megjelent Red Red Redemption PC-s gépigénye.
Egészen irreális és érthetetlenül magas lett az eredetileg 14 éve, két konzolgenerációval ezelőtt megjelent Red Red Redemption PC-s gépigénye.
Egészen irreális és érthetetlenül magas lett az eredetileg 14 éve, két konzolgenerációval ezelőtt megjelent Red Red Redemption PC-s gépigénye.
2024.10.09. – Bújjanak csak elő az összeesküvés-hívők, elméletgyártók, mert most aztán olyan alapot kapnak, amit nehezen lehetne opponálni. Szóval adott a kérdés, hogy vajon miért magasabb egy 14 éves játék remasterelésének a PC-s gépigénye, mint egy 5 éve megjelent, amúgy máig gyönyörű játéké – ami nem mellesleg a folytatása az újra kiadott címnek?!
A költőiséget tromfolandó már az is egy érdekes jelenség, hogy a szeptemberben megjelent God of War: Ragnarök minimum és ajánlott gépigénye sem sokkal magasabb, mint közel másfél évtized után végre PC-re látogató Red Dead Redemptionnek, ami viccnek azért elég kemény, mégis csak nevetni tudunk rajta. Vajon a gyártók titkos megállapodást kötöttek a kiadókkal, hogy így presszionálják a PC-seket a gépújításra? Vagy a Red Dead első részének portjáért felelős Double Eleven fejlesztői nem értenek az optimalizáláshoz?
Erre a kérdésre nyilván sosem kapunk kielégítő választ, ugyanakkor az utóbbi eshetőséget már csak azért is elvethetjük, mert ugyanez a csapat nem is olyan régen még Nintendo Switchre ültette át az eredetileg PS3-as és Xbox 360-as Rockstar-játékot, vagyis papíron képesek kellett volna lenniük alacsonyan tartani a PC-s követelményeket. Sanszos, hogy a 4K-s felbontás, az extra funkciók, alaposan feljavított textúra minőség, valamint az olyan boszorkányságok, mint az NVIDIA DLSS 3.7, az AMD FSR 3.0, és az NVIDIA DLSS Frame Generation miatt lett ennyire irreálisan magas a hardverigény – így, aki ezekről hajlandó lemondani, talán egy potato PC-n is képes lehet elindítani.
Erre pontos választ majd csak október 29-e után kapunk, de ha esetleg mégsem lesz neki elegendő egy épphogy a minimum alatti konfiguráció, akkor a modderek valószínűleg kezükbe veszik majd a dolgot, és különböző trükkökkel lejjebb faragnak az két generációval ezelőtti, Xbox 360-as/PS3-as játék igényein. Reméljük…