Annál nagyobb Battlefield sosem készült, mint amilyen a következő lesz
Az Electronic Arts vezérigazgatója szerint az új Battlefield játék történelmük „legambiciózusabb projektje”, de annál is többnek tűnik.
Az Electronic Arts vezérigazgatója szerint az új Battlefield játék történelmük „legambiciózusabb projektje”, de annál is többnek tűnik.
Az Electronic Arts vezérigazgatója szerint az új Battlefield játék történelmük „legambiciózusabb projektje”, de annál is többnek tűnik.
2024.08.01. – „Ez nem csak az egyik legfontosabb prioritásunk, hanem történelmünk egyik legambiciózusabb projektje is” – egész pontosan ezt mondta a következő Battlefield címről az Electronic Arts vezérigazgatója. Andrew Wilson nagymestere annak, hogy ráirányítsa a cég munkájára a figyelmet, de az elmondottak alapján nem sok túlzás lehet mindabban, amit állít; márpedig azt állítja, hogy
ekkora projektet még sosem valósítottak meg a Battlefield franchise kapcsán.
A TweakTown emlékeztet: Wilson nem először hangoztatja, mekkora megaprojekten dolgoznak. Pár hónappal ezelőtt például elárulta: a következő fővonalbeli Battlefield játék fejlesztésén a franchise történetének legnagyobb csapata dolgozik. Ezenkívül több alkalommal is kiemelte a fejlesztés alatt álló játékok fontosságát a pénzügyi eredményekről szóló befektetői tájékoztatók során. A legutóbbi ilyen alkalmon – ami az EA 2025-ös üzleti évének első negyedévi kilátásairól szóló beszámoló volt – ismét szóba került a készülőfélben lévő cím, amit immár „a legambiciózusabbnak” nevez, és erre jó oka van.
A hírek és jelentések szerint a sorozat következő nagy része single- és multiplayer, illetve más módokat is magában foglaló „egységes Battlefield portál” lesz. Állítólag négy stúdió dolgozik rajta, köztük a franchise alkotói, a DICE és a Criterion Games. Ez így valóban nagyon jól hangzik, de óvatosságból muszáj megjegyezni: emlékszel, hogy Andrew Wilson legutóbb melyik fejlesztése alatt áll játékra mondta, hogy az „történelmük egyik legambiciózusabb projektje”? Nem? Hát a Battlefield 2042-re. Ami tudjuk, hogyan sikerült. És nem felejtjük – igaz, azt sem, hogy a DICE és az EA vezetői elfogadták a katasztrofális hibákkal indult játék kritikáit, és több évet szántak a cím helyreállítására, hogy végül tisztességes eleme lehessen a sorozatnak.
Ez a tapasztalat persze nem von le semmit a következő Battlefield játék értékéből, a melyről elhangzott még néhány „leg”: a „legrealisztikusabb és legizgalmasabb rombolási effektusok” jelzőkkel is illeték már a készítők. Mindez önmagában nem garantálja, hogy az EA és stúdiói sikeresen megírják a házit, de legalább megerősíti, hogy a Battlefield nem megy sehová, és az EA nem fél nagyobb és merészebb lépéseket tenni a franchise következő játékának sikere érdekében. Mi szorítunk.
Nehogy a szüleid előtt játszd: 10 PS játék, amit jobb, ha nem látnak