Holnapra kérjük a The Elder Scrolls V: Skyrim – Unreal Edition-t!

2024.07.31. – Bár még nagyon messze vagyunk attól, hogy az Epic Games által rendszeresen demózott, valamint jó pár fejlesztő bemutatójában prezentált Unreal Engine 5-ös látvány a nagyipari játékfejlesztésben is alapvetésnek számítson, a legtöbb ilyen techdemó viszont egészen elképesztő jövőképet fest a képernyőinkre.

Az előttünk álló változás akkor a legszembetűnőbb, mikor egy-egy Unreal Engine 5-öt tanuló-próbáló fejlesztő egy régebbi játékot, vagy annak csak egy választott szegletét alkotja újra, immár az elérhető legmodernebb eszközökkel és megoldásokkal. Ilyen illusztris példákkal szolgál Leo Torres, aki egy ideje a The Elder Scrolls V: Skyrim tájait és emlékezetes helyszíneit reprodukálja az új játékmotorral.

Ilyen formában bemutatta már nekünk Winterholdot, Blackreachet, Solitudét, Whiterunt, most pedig ezt a sort folytatja Morthallal, aminek városa korábban sosem volt ennyire gyönyörű. Ez utóbbi sokaknak furcsa lehet: ez a város a Skyrim egyik legkevésbé kedveltebb területe, valószínűleg a mocsári elhelyezkedése miatt, amit hihetetlen, de az Unreal Engine 5.4 képes volt szemkápráztatóvá varázsolni. Annyira gyönyörűvé méghozzá, hogy már most ácsingózzunk a valószínűleg soha meg nem valósuló újabb Skyrim-kiadásra, a The Elder Scrolls V: Skyrim – Unreal Editionre, amit még értelme is lenne megvenni…

A valóság talajára visszatérve viszont Leo Torres munkája egy remek ablak a jövőre: bármily hihetetlennek tűnik jelenleg, de egy-két generáción belül ez a látványvilág lehet a belépési küszöb a valósághű grafikával operáló AAA-s, de akár még az indie játékoknál is. Elvégre az Unreal Engine 5-tel már egyetlen fejlesztő is csodát képes művelni.

 

Videojáték -> Esport -> Fogadás. Tippelj meccsekre és nyerj az Unibeten kockázat nélkül! 20 000 Ft sportfogadás bónusz + 60 ingyen pörgetés! Regisztrálj! (x)


Bódi Dániel

Ezt is olvasd el:

A máig készült legjobb Rozsomák játékkal teljesen ingyen játszhatsz

×