Az Alan Wake fejlesztőcsapata lelőtte az egyik multiplayer projektjét
Az Alan Wake játékokért is felelős Remedy a napokban arról számolt be, hogy lelőtték a Tencenttel együtt dédelgetett multiplayer játékuk fejlesztését.
Az Alan Wake játékokért is felelős Remedy a napokban arról számolt be, hogy lelőtték a Tencenttel együtt dédelgetett multiplayer játékuk fejlesztését.
Az Alan Wake játékokért is felelős Remedy a napokban arról számolt be, hogy lelőtték a Tencenttel együtt dédelgetett multiplayer játékuk fejlesztését.
2024.05.07. – Amikor meghalljuk a Remedy nevét, manapság a legtöbbeknek az Alan Wake-széria ugorhat be. Megjegyzem joggal, ugyanis már az első rész is közkedvelt és jó volt, a második viszont nemes egyszerűséggel egy mestermű. A tavaly megjelent második rész a Metacriticen 89-es összértéken csücsül, a legtöbb toplistán csak a Baldur’s Gate 3 tudta megelőzni. A reflektorfényben tetszelgő Remedy viszont nem rendelkezik végtelen forrással, ami bizony siker ide, vagy oda, néha nehéz döntésekhez vezet.
Kiderült ugyanis, hogy a Kestrel kódnevű projektjüket teljesen lelőtték, hogy más, nagyobb feladatokra tudjanak koncentrálni. A munkákat egyébként egy részben a Tencent finanszírozta, a döntést együtt hozták meg. Ha lehet hinni a pletykáknak, a Kestrel egy prémium, többszemélyes lövölde lett volna, ám a legfrissebb döntések alapján már sosem derül ki, hogy a „prémium” a gyakorlatban pontosan mit is jelentett volna.
Van viszont a fejlesztőcégnek egy másik, jelenleg még mindig aktív multiplayer projektje is. Ez a Condor, ami a Control univerzumában játszódhat. A Control szintén egy sokak által kedvelt, kreatív akciódráma, így ha a Condor napvilágot lát, szép számmal gyűlhetnek köré játékosok.
A Kestrel egyébként még nem emésztett fel túl sok erőforrást, a Remedy CEO-ja, Tero Virtala nemrégiben arról beszélt, hogy ugyan a tervezőasztalon jónak tűnt a játék, a munkálatok nem nagyon haladtak. Azonban több olyan projekten is dolgoznak jelenleg, amik már igényeltek némi tapasztalt odafigyelést, így jobbnak látták felszabadítani az embereket a Kestrel nyomása alól és áthelyezni őket a többi csapatba. Az így felszabaduló büdzsé és emberi erőforrás jót fog tenni a többi játék fejlesztése során, na meg a cég is fellélegezhet, nem kell olyan agresszívan toborozni a munkaerőt.
És hogy mikre lehet számítani a Remedy háza tájáról? Azt már tudjuk, hogy fejlesztés alatt áll az előbb is említett Control folytatása, na meg úgy fest, sikerült kulcsfontosságú döntéseket hozni a Max Payne 1-2 Remake-ek kapcsán, így ennek a „csomagnak” a fejlesztése is útnak indulhat a közeljövőben.
A Sony 7 legnagyobb bűne, amit valaha elkövetett a PlayStationnel