Közel 3 hónappal később a Starfield végre tudja, amit eleve kellett volna
A Starfield legújabb frissítésével végre megérkeztek azok a funkciók, melyeknek már a szeptemberi megjelenéskor benn kellett volna lenniük.
A Starfield legújabb frissítésével végre megérkeztek azok a funkciók, melyeknek már a szeptemberi megjelenéskor benn kellett volna lenniük.
A Starfield legújabb frissítésével végre megérkeztek azok a funkciók, melyeknek már a szeptemberi megjelenéskor benn kellett volna lenniük.
2023.11.21. – Szeptember 6-án nagyon, nagyon hosszú idő után megjelent a Bethesda óriási fejlesztése, a Starfield, amit a játékosok egy része azért utált, mert kihagyta a PS5-öt, míg mások azért álltak bele, mert a fejlesztők éveket „pazaroltak” rá a The Elder Scrolls VI helyett. Persze, aki hajlandó volt átadni magát a Fallout/Skyrim az űrben élménynek, az akár jól is szórakozhatott, a Starfieldben ugyanis minden megvan, ami miatt a stúdió korábbi címeit körül szokás rajongani…
… az összes negatívumukkal együtt. Kétségtelen, hogy a Starfield lehetett volna egy sokkal jobb játék is: egy csomó funkció és játékmechanika hiányzik belőle, na meg lehetne kevesebb töltőképernyő is, de azt állítani, hogy rossz volna, az azért elég erős túlzás. Pláne olyan, szintén 2023-as borzalmak mellett, mint a Skull Island: Rise of Kong, a The Lord of the Rings: Gollum, vagy frissibe a The Walking Dead: Destinies.
Persze, a Bethesda-játékokon edződöttek jól tudják már, hogy a végleges formáját majd csak később fogja elnyerni, mikor már a legfontosabb frissítéseken, toldozgatásokon-foldozgatásokon túl vagyunk, esetleg előrukkolnak az első speckó kiadással, ez a hozzáállás pedig a játékosszámon is meglátszik, hiszen jelenleg többen játszanak a Skyrimmel a Steamen, mint a Starfielddel. Ennek ellenére a Bethesda nem hagy fel az űrszerepjáték tökéletesítésén, a minap például jött is egy méretesebb update, amellyel eggyel közelebb kerülnek/kerülünk ehhez az áldott célhoz.
Gondolok itt például arra az apróságra, hogy a karakterünk sebtiben képes legyen befalni egy-egy finomnak tűnő űrszendót. Szerintem kijelenthető, hogy a Starfieldben vannak a legmutatósabb virtuális élelmek, egyszerűen elképesztő, mennyire részletesek és valósághűek még a tányér szélére kotort ételmaradékok is, kár, hogy a hősünk eddig nem tudta anélkül bepuszilni őket, hogy ahhoz ne kelljen végignyomkodni a komplett menürendszert.
Szerencsére ez már a múlté, mostantól elég csak ránéznünk a falatokra, majd lenyomnunk a táplálkozást aktiváló gombot – amire alig két és fél hónapot kellett várnunk.
Mindezeken túl a frissítéssel megérkezett végre a PC-s játékosok álma-vágya, a hivatalos DLSS-támogatás is, azaz mostantól már használható a
Fontos oldaljegyzet, hogy ha használjuk a DLSS Frame Generationt, akkor a VSync-et ki kell kapcsolni, máskülönben semmit sem fog érni. A Bethesda állítólag már dolgozik rajta, hogy ez a beállítás automatikusan működjön, de egyelőre manuálisan kell átállítani a dolgokat – de ez talán a legkevesebb áldozat.
Igazából ez a két legfontosabb újdonság, ami érkezett, ámbár nem az utolsó, hiszen a patch notes még egy rahedli más javítást is felsorol, köztük nem kevés küldetéses, játékmenetbeli és grafikai foltozással. Ezeket mind a hivatalos oldalon lehet mustrázni.
9 kultfilm, aminek a második részét mindenki jobban szerette, mint az elsőt