Marad az új trend, vagy ismét realisztikus lesz a Siege? - A fejlesztők válaszoltak
Sokak számára kérdés, hogy a Siege a jövőben mennyire megy el az újfajta irányba, vagy visszatérnek-e a fejlesztők egy realisztikus taktikai játék fejlesztéséhez?
Sokak számára kérdés, hogy a Siege a jövőben mennyire megy el az újfajta irányba, vagy visszatérnek-e a fejlesztők egy realisztikus taktikai játék fejlesztéséhez?
Sokak számára kérdés, hogy a Siege a jövőben mennyire megy el az újfajta irányba, vagy visszatérnek-e a fejlesztők egy realisztikus taktikai játék fejlesztéséhez?
A Rainbow Six: Siege játékosok körében állandó téma, hogy a játék miért vett egy teljesen új irányt, legalábbis ami az operátorokat és azok különleges eszközeit illeti. Az első években ugyanis a Siege még arról szólt, hogy megpróbáljanak minél realisztikusabb taktikai, harci környezetet szimulálni. Aztán a fejlesztők hoztak néhány döntést, amivel egyre több olyan eszköz került be, amit a valóságban nehezen tudunk elképzelni. Ilyen lehet Iana hologramja, Lesion láthatatlan Gu-ja, vagy éppen Azami különleges Kunai-ja. Ezzel persze nem mindenki ért egyet, sokan ugyanis inkább realisztikus Siege-t szeretnének.
De vajon megmarad ez az új trend? Válaszoltak a fejlesztők!
A kérdést nem is olyan rég egy Reddit felhasználó tette fel, egy fejlesztői kérdezz-felelek során. Így hangzik:
Kérdés: A régi játékosok egyik panasza az, hogy a játék elvesztette valósághű dizájnját, különösen az eszközök tekintetében. Folytatjátok a futurisztikus kütyük trendjét? Vagy tervezitek, hogy valahogy mixelitek a kettőt?
Válasz: A Siege megalakulása óta fontos számunkra, hogy a kütyük koncepcióját létező, valós technológia alapján hozzuk létre. Közben persze a szórakoztató és kiegyensúlyozott játékmenet is fontos. Néha ki kell tágítani a valóság határait és a valós életben használt technológiát, hogy illeszkedjen a játékmenethez. Nézzük csak Thatchert és Pulse-t: egy gránát méretű EMP, amely a legtöbb elektronikus kütyü blokkolására képes, és egy szívverés-érzékelő. Azért, hogy használatuk szórakoztató legyen, kicsit ki kellett bővítenünk a valóságot. Az eszközök kinézete a való életből egy az egyben átvéve gyakran nem ugyanazt a hatást hozta, így a fejlesztőknek ki kellett valamit találnia.
Arra törekszünk a jövőben, hogy egyensúlyt teremtsünk a valós technológia és a közeljövő innovációja között, miközben előtérbe helyezzük a szórakoztató tényezőket. Még mindig ugyanúgy átgondolunk mindent, mint 7 évvel ezelőtt.
–
Amint látjátok, a fejlesztők tehát úgy gondolják, hogy bár létező technológiák alapján alkotják meg a kütyüket, azokat fel kell turbózni, hogy a játékban szórakoztató és menő legyen. Ez tehát azt jelenti, hogy a jövőben is találkozhatunk majd olyan eszközzel, ami nem feltétlen így létezik a valóságban.
Elden Ring, Destiny 2? – Különleges Rainbow Six Siege kollekcióra bukkantak a fájlokban