BF 2042: A lánctalpas felmászik, a helikopter meg berepül az épületekbe
Úgy tűnik, hogy a DICE elfelejtett ütközési felületet építeni az épületeknek, így a helikopterek simán berepülnek a textúrák mögé.
Úgy tűnik, hogy a DICE elfelejtett ütközési felületet építeni az épületeknek, így a helikopterek simán berepülnek a textúrák mögé.
Úgy tűnik, hogy a DICE elfelejtett ütközési felületet építeni az épületeknek, így a helikopterek simán berepülnek a textúrák mögé.
Kétségtelen, hogy a Battlefield 2042 nagyon nehéz időszakon megy keresztül, főleg miután a Steam legrosszabb játékai közé került. Ahogy azonban a DICE ígérte, igyekeznek javítani a játékot, amennyire csak lehet. Közben persze a játékosok szép lassan sorra fedezik fel a hibákat és a hiányosságokat. Most egy ilyen derült ki a helikopterekkel kapcsolatban.
Simán behatolnak egyes épületekbe, mintha azok ott sem lennének.
Nemrég valaki egy Reddit videóban mutatta be a sajnálatos hibát. A DICE ugyanis néhány épülethez nem rendelt ütközési pontot, így a helikopterek egyszerűen behatolhatnak az épületek üres belsejébe. A videó konkrétan a Hourglass pályán készült, ahol több épület sem olyan szilárd, mint amilyennek látszik. Több felhőkarcolóból hiányzik a collision box, ami miatt a játékosok simán átrepülnek rajtuk. Itt aztán el lehet bújni, ahogy teszik azt a videóban is.
DICE, you may have forgot some collision boxes on some buildings…
byu/Darktoothone inbattlefield2042
Ez persze csak az egyik probléma a sok közül, amelyet remélhetőleg a DICE hamarosan kijavít. A kérdés az, hogy azt megvárják-e a játékosok?
Az elvetemült orosz modder nem várt a gyártóra – Így alakította át a videókártyáját