Minden játékban benne van, de mi az és miért kapcsold ki a Chromatic Aberrationt?
Szinte minden játékban alapértelmezett beállítás a chromatic aberration effekt, de mégis mi ez és miért jobb mielőb kikapcsolni?
Bódi Dániel | aug. 31. 11:30
Szinte minden játékban alapértelmezett beállítás a chromatic aberration effekt, de mégis mi ez és miért jobb mielőb kikapcsolni?
Bódi Dániel | aug. 31. 11:30
A Sony új szabadalma új szintre emeli a haptikus visszacsatolást és annak lehetőségeit. Immáron úgynevezett „hanglenyomatokat” is készíthetünk majd.
Cloud | ápr. 23. 14:15
A Warzone fejlesztői ügyelnek arra, hogy a játékosok visszajelzéseit monitorozzák. A Season 2 Reloaded ismét alakított a játék hangján.
Arpi | márc. 07. 16:30
Mindennek megvan a maga oka: még annak is, hogy miért játszunk napkeltéig, ha tudjuk és érezzük, hogy jobb volna inkább lefeküdni aludni.
Bódi Dániel | márc. 03. 12:00
A játékosok még fél évvel a kiadás után is szenvednek a kevés FPS-től. A Counter-Strike több újítása is felelős lehet a teljesítményromlásokért.
Arpi | febr. 22. 19:15
A multiplayer játékokban a hangok extra információval szolgálnak. Ez alól a Warzone sem kivétel, a fejlesztők tovább csiszolják az effekteket.
Arpi | febr. 11. 18:00
Szinte minden játékban alapértelmezett beállítás a chromatic aberration effekt, de mégis mi ez és miért jobb mielőb kikapcsolni?
Bódi Dániel | dec. 17. 09:00
Az RGB perifériák népszerűsége az utóbbi évek egyik legérdekesebb trendje. Mutatjuk, mi a titok, amiért szinte képtelenség ellenállni nekik.
Gábor János | dec. 13. 15:30
Többen is nehezményezték a döntést.
Arpi | márc. 05. 08:30