Nem tréfa: A DICE bemutatta a Battlefield 2042 pályaváltozásait
A DICE kiadott egy blogbejegyzést, melyben kifejtette, milyen Battlefield 2042 térképváltozásokat terveznek, és hogy ez hogyan befolyásolja a jövőt.
A DICE kiadott egy blogbejegyzést, melyben kifejtette, milyen Battlefield 2042 térképváltozásokat terveznek, és hogy ez hogyan befolyásolja a jövőt.
A DICE kiadott egy blogbejegyzést, melyben kifejtette, milyen Battlefield 2042 térképváltozásokat terveznek, és hogy ez hogyan befolyásolja a jövőt.
A DICE nagyon régóta csöndben volt azt illetően, hogy mikor és milyen változásokat terveznek a Battlefield 2042-be. Nem is olyan rég annyit írtak, hogy a jövőben változtatni fognak a mapokon, hogy ne legye annyira nyílt a terep, több fedezék legyen, és kicsit kedvezzenek a gyalogságnak. Most egy blogbejegyzésben mutattak be néhány fontos változást.
Ilyen szisztéma alapján készülnek majd az új pályák is.
A DICE persze a rajongók visszajelzései alapján változtatott: a pályák bejárhatósága, intenzitása, a látómező, az utak, és a lefedettség voltak a fő szempontok. Sok játékos úgy érezte, hogy a pályák túl nyitottak, sokáig kellett rohangálni a harcokhoz, aztán egy-egy ponton meg kaotikus volt a helyzet. Emellett a pályákon túl sok nyílt és lapos terület volt, ami lehetővé tette, hogy a sniperek legyenek előnyben. Ezeken tehát változtatni fognak.
A DICE most azt is vizsgálja, hogy a 64 fős Breakthrough mód visszatérhet-e a játék PS5, Xbox Series X|S és PC-s verziójába, vagy egyszerűen a járművek számának megváltoztatása is segítség lehet.
A DICE továbbra is várja a visszajelzéseket a területekről, de néhány példával is szolgált arra, hogyan fogják ezeket beépíteni a játékba. A Kaleidoscope – Breakthrough Large esetében átállítják az spawn-pontokat, szorosabb lesz a terep, hogy egyensúlyba kerüljenek a támadók és a védők.
A Kaleidoscope Conquest elrendezésénél az látható, hogy mindkét csapat spawn-pontja a pálya alsó oldalára kerül, az A és az E szektor egy pontra csökkent, a C szektor a pálya aljára került, a B szétválik, és a G teljesen eltűnt.
A DICE tervei szerint ezek a változások valamikor a nyáron induló első évadban kerülnek be a játékba. A DICE rájött, hogy a nagyobb nem feltétlenül jelent jobbat, így csökkentheti a szektorok számát a 128 playeres térképeken.
A legújabb hírek szerint a DICE már elkezdett dolgozni a következő Battlefield játékon, de a Battlefield 2042-re is rengeteg tervük van még. Az EA reméli, hogy a játék feláll a katasztrofális megjelenés után. Négy évadnyi tartalmat ígértek, négy Battle Passal, mindegyikhez új specialistával. Az első évadnak március környékén kellett volna indulnia, de elhalasztották erre a nyárra.
A kínaiak is bemutatták az új videókártyáikat – Máris perelne az Nvidia?