Kevés Deathmatch XP-re panaszkodnak a VALORANT játékosok
A VALORANT új módjában tökéletes lehetőségünk van gyakorolni és felvenni a játék ritmusát. Ezzel nincs baj, a jutalmazással viszont már annál inkább.
A VALORANT új módjában tökéletes lehetőségünk van gyakorolni és felvenni a játék ritmusát. Ezzel nincs baj, a jutalmazással viszont már annál inkább.
A VALORANT új módjában tökéletes lehetőségünk van gyakorolni és felvenni a játék ritmusát. Ezzel nincs baj, a jutalmazással viszont már annál inkább.
Végre megérkezett a régóta várt Free-For-All Deathmatch a VALORANT-ba. A legutóbbi frissítés részeként bekerült az FPS játékok alapjaként funkcionáló mód, ahol a játékosoknak 6 percük van vadászni egymást. Aki először eléri a 30 killt, nyer.
Ugyan a DM sosem volt olyan komoly, mint elindítani egy rangsorolt meccset, akkor is van tétje és időbe kerül lejátszani azt. Ennek fényében a VALORANT játékosok egy cseppet sem elégedettek a DM-ért kapott „jutalmaikkal”.
Korai bug volt a 100 XP, ezt a Riot hamar javította.
Nem volt túl stabil a legutóbbi frissítés, miután a DM-ért is mindenki csupán 100 XP-t kapott. A Riot elmondta, hogy ez egy hiba volt, eredetileg 500 XP-t terveztek adni a játékosoknak és ez alapján javították is a hibát.
Egyes játékosok viszont továbbra is elégedetlenek. Az új, javított rendszer ugyanis továbbra sem osztályoz, az elsőnek 30 fraggel és az utolsónak esetleg nullával is ugyan úgy 500 XP-t ad. Ha ez nem lenne elég, a DM-en szerzett statisztikák a küldetésekbe se számítanak bele. Így például az itt szerzett fejesek nem segítenek a küldetések teljesítésében.
A fejlesztők statisztikákkal alátámasztva elárulták a közösségnek, hogy a DM körülbelül fele annyi idő, mint egy Spike Rush, így fele annyi az XP is. A küldetések teljesítése pedig azért tiltott, mert ha engedélyeznék a DM-en, mindenki pillanatok alatt képes lenne kifarmolni mindent a Battle Pass-ből.
Comment
byu/Rainbowls from discussion
inVALORANT
Comment
byu/Rainbowls from discussion
inVALORANT
A VALORANT fejlesztői tehát továbbra is azon fáradoznak, hogy a lehető legjobban átlátható legyen, hogy mit miért csinálnak. A döntéseket alaposan átgondolják és ha azok végül mégsem érik el a várt eredményt, abszolút nyitottak az újragondolásra.
Ti min változtatnátok a Riot FPS játékában?